تحقق درآمد‌های عمومی خراسان رضوی نسبت به سال ۱۴۰۲ کمتر است کاهش ۱ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) انعقاد ۱۵۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی خادم‌الرضا(ع) زوایای جدید از افشای حقوق و پاداش نجومی هیئت‌مدیره بانک‌ها (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) بازار سیاه فروش حواله خودرو دوباره به راه افتاد | خرید حواله خودرو چه خطراتی دارد؟ + تصویر افزایش قیمت نان در مشهد و خراسان‌رضوی قطعی است | افزایش قیمت نان ۲۵ درصد خواهد بود قیمت امروز انواع میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) | نارنگی، محصول جدید میوه‌فروشی‌ها، چند؟ نرخ جدید انواع نان در تهران اعلام شد + نرخ‌نامه ساخت مسکن‌های ۲۵ متری خانه‌ای برای نابودی خانواده نماینده مجلس: عشقی، رئیس سابق سازمان بورس، باید محاکمه شود ذی‌نفعان رانتی، عامل افزایش مصرف بنزین مهم‌ترین مطالبات کارآفرینان خراسان رضوی از دولت چهاردهم پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات طی ۵ ماه در خراسان رضوی نرخ خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۳ تصویب شد+جزئیات عرضه ملزومات تحصیلی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهد+ویدئو نمایشگاه فروش پاییزه مشهد در میان استقبال مردم شروع به کار کرد (۱۸ شهریور۱۴۰۳) سخنگوی دولت: مدیران بورس باید وام میلیاردی را عودت دهند آیا قیمت طلا در مسیر افزایش است؟ | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا (دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) خبر جدید درخصوص واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) خدمات رفاهی کارمندان دولت افزایش می‌یابد خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) آخرین مهلت استفاده فعالان اقتصادی از بخشودگی جرائم مالیاتی اعلام شد کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد قبل از توزیع در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم مخلوط با نرخ مصوب در فروشگاه‌های شهرما مشهد + آدرس
سرخط خبرها

افزایش قیمت نان در مشهد و خراسان‌رضوی قطعی است | افزایش قیمت نان ۲۵ درصد خواهد بود

  • کد خبر: ۲۴۹۹۱۹
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
افزایش قیمت نان در مشهد و خراسان‌رضوی قطعی است | افزایش قیمت نان ۲۵ درصد خواهد بود
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: افزایش قیمت نان با توجه به اینکه در بیشتر استان‌های کشور اتفاق افتاده، در مشهد و خراسان‌رضوی هم قطعی است.

رضا رمضانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان یک تصمیم کشوری است، تصریح کرد: در بیشتر استان‌های کشور افزایش قیمت نان را داشتیم. امروز افزایش قیمت نان را در تهران در برخی نان‌ها تا ۴۰ درصد هم داشتیم. در خراسان‌رضوی این افزایش قیمت ۲۵ درصد خواهد بود.

وی افزود: افزایش قیمت نان هم دلایل زیادی دارد. با توجه به اینکه این صنف طی دو سال گذشته، افزایش قیمت زیادی در بحث اجاره‌بهای واحد، مالیات، دستمزد و بیمه کارگری و سایر مواد اولیه داشته است، یکی از تقاضاهای این صنف مبنی بر افزایش قیمت نان بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌‌رضوی با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان در حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد شهر‌های کشور، اتفاق افتاده است، یادآور شد: درحال‌حاضر، به سمت‌وسویی می‌رویم که با این افزایش قیمت ۲۵درصدی در سراسر کشور، بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات واحد‌های صنفی را رفع کنیم. همچنین اتحادیه‌ها یک ترمیم حقوقی برای کارگران داشته باشند.

رمضانی تأکید کرد: افزایش قیمت نان در مشهد و خراسان‌رضوی قطعی است. با توجه به برآوردی که داشتیم، میانگین افزایش قیمت نان برای استان ۲۵ درصد در کل کشور است. ما هم تصمیم گرفتیم برای استان از میانگین کشوری بیشتر از ۲۵ درصد افزایش قیمت نداشته باشیم. این در حالیست که در پایتخت، این افزایش قیمت از ۲۵ درصد بیشتر هم بوده است.

وی افزود: در صحبتی که با نانوایی‌ها داشتیم، با توجه به هزینه‌هایشان، تقاضای افزایش قیمت بیش‌از ۲۵ درصد را داشتند؛ اما با توجه به شرایط، میانگین افزایش قیمت در کشور را در نظر گرفتیم و برای استان خراسان‌رضوی نیز همین را تعریف کردیم.

به گفته رمضانی، افزایش قیمت نان یک بحث کشوری بوده و تصمیم استانی نیست و ما جزو آخرین استان‌هایی هستیم که افزایش قیمت نان در سامانه «نانینو» قرار است برایش اعمال شود.

گفتنی است قارزی، مدیر جهاد کشاورزی مشهد نیز در خصوص افزایش قیمت نان در مشهد و استان، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: هنوز نامه رسمی درخصوص اعمال افزایش قیمت نان نداشتیم. جلسه کارگروه آرد و نان استان این هفته برگزار می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->